|
|
Użytkownik dzięki fajce potrafi wytworzyć dym który utrudnia widoczność i oddychanie, dym może przybrać różne formy od kopii naszej postaci do bardziej ofensywnej.
Tyle, że! Jeśli przeciwnik zniszczy fajkę magowi nie będzie on mógł używać tej magii!
Magia na tym poziomie nie jest zbyt silna więc głównie używa jej się do zdezorientowania przeciwnika, dodatkowo nie potrafimy wypuścić samego dymu zbyt dużo, ponieważ tracimy duże ilości magicznej energii.
Na tym poziomie potrafimy kontrolować dym do woli, bez problemu tworzymy mnóstwo iluzji oraz bardziej ofensywnych ataków, dzięki kontroli magii, magia dymu nie zabiera nam aż tak dużo magicznej energii jak wtedy.
Theme | Battle Theme | End Theme
Tylko czas uczy nas czegokolwiek. Jedynie z perspektywy czasu można zrozumieć, co jest słuszne, kto jest człowiekiem, a kto potworem, jak rozpoznać zło i jak je pokonać. (…) Ja jestem ideą. Począwszy od podstaw, skończywszy na rzeczach najważniejszych, takich jak cel, wizja, która nam przyświeca. Celem jest nowy świat. Porządek, który nastanie po nadejściu Proroctwa. Świat, w którym każdemu dane będzie według zasług, nie pochodzenia lub układów. Świat, w którym silniejszy pomaga słabszemu, a zbrodnię spotyka zasłużona kara. Świat jasnych zasad i ideałów! To znaczy właśnie słowo Wybawiciel!
Offline
Dymne zmiażdżenie
Użytkownik dzięki swojej fajce tworzy pięści z dumy które przybierają postać materialną. Dym bardzo szybko przemieszcza się do przeciwnika atakując go z impetem. Samo zaklęcie nie zadaje poważniejszych obrażeń poza siniakami czy większych ran, (zależy także od ilości). Samo zaklęcie powstaje bardzo szybko, oraz nie kosztuje nas dużo magicznej energii.
Magiczna energia
Poziom I: 4.000 (za pięść)
Poziom II: 3'000 (za pięść)
________________________________
Fałszywy dym
Użytkownik dzięki magicznej fajce tworzy mnóstwo kopii samego siebie. (bądź kogoś innego.) Kopie nie mogą jednak atakować przeciwnika, służą jedynie do zmylenia.Im więcej ich chcemy stworzyć tym więcej potrzebujemy dumo przez co potrzebujemy więcej czasu. Kolejną ich wadą jest to, że nie mogą się poruszać muszą zostać tam gdzie zostały stworzone, jeśli dym pod nimi zniknie one także znikną.
Magiczna energia
Poziom I: 4'500
Poziom II: 3'500
"Before creation, comes destruction..."
Relacje
♫ Theme ♫ ♫ Battle Theme ♫
♫ Dragon Mode Theme ♫
Chcesz wziąć udział w misji?
Napisz do mnie na PW
spróbujemy się dogadać.
Offline