|
|
Ten rodzaj magii wykorzystuje siły grawitacji do walki. Użytkownik ma kontrolę nad grawitacją. Może ją zwiększać lub zmniejszać według własnych zachcianek. Istnieją zaklęcia, które pozwalają zwiększyć siłę grawitacji danego przedmiotu do takiego stopnia, że będzie ona kilkukrotnie większa niż grawitacja Ziemi, a co za tym idzie będą przyciągać do siebie wrogów z większą siłą niż planeta. Poprzez zwiększenie siły grawitacji swojego ciała, użytkownik może pozostać niewzruszony na wielką siłę grawitacji w czasie gdy przeciwnicy na tym samym obszarze będą przygnieceni zwiększoną siłą grawitacji Ziemi.
Trudna do opanowania magia pożera ogromne zasoby energii. Gracz nie panuje nad tą magią jak należy i nie potrafi jej użyć na obszarach dużych oraz zbyt oddalonych od siebie (potrafi jedynie kontrolować grawitację wokół siebie.
Mag potrafi znacznie bardziej zwiększać siłę grawitacji na obszarze wokół siebie i jest w stanie manipulować nią na większych terenach, trochę oddalonych od własnej osoby, jednak nie z tak dużą siłą. Zaklęcia nie są idealnie dopracowane, ale posiadają już sporą siłę.
Szczyt możliwości tej magii. Zaklęcia mają ogromną moc i działają na bardzo duże odległości. Gracz może kontrolować grawitację kilku przedmiotów lub kilku obszarów jednocześnie. Suma powierzchni, na której działa jego magia jest bardzo duża.
Offline
Grawitacyjne Pchnięcie
Proste acz praktyczne zaklęcie magii grawitacji. Użytkownik wyciąga rękę w stronę przeciwnika i tworzy pokaźnych rozmiarów falę, która mocno odpycha przeciwnika. Zaklęcie nie zadaje praktycznie obrażeń (poza potłuczeniami od upadku) ale może nawet odepchnąć na 10m w dal. Zaklęcie można także użyć do zniszczenia lub odepchnięcia słabszych zaklęć. Zaklęcie wykonuje się bardzo szybko i zużywa małe pokłady magicznej energii.
Magiczna energia
Poziom I: 4'500
Poziom II: 4'000
Poziom III: 3'500
______________________________
Zmiana Grawitacji
Umiejętność, którą potrafią władać gracze posługujący się magią grawitacji. Jest to zaklęcie, które umożliwia zmiane kierunku przyciągania. Użytkownik tworzy mgiczny krąg na danym przedmiocie lub zawieszony w powietrzu, do którego zostają przyciągane obiekty w bliskiej odległości. Rozmiar kręgu zależy od stopnia użytkownika i poziomu magii. Stworzenie kręgu na przedmiocie sprawi, że będzie on przyciągał wszystkie wolne obiekty. Od wyższego poziomu magii możliwe jest umieszczanie kręgu w powietrzu. Doświadczony mag potrafi sprawić, że zaklęcie będzie działało na wszystko poza nim lub odwrotnie.
Magiczna energia
Poziom II: 5'000
Poziom III: 4'500
______________________________
Grawitacyjny Chwyt
Użytkownik wyciąga przed siebie rękę i dzięki zmniejszonej grawitacji w danym punkcie unosi ją w górę(max musi stać 3m od przeciwnika). Po uniesieniu przeciwnika zaciskamy pięść przez co zwiększamy przyciąganie wokół ciała zadając mu ogromny ból. Niestety kiedy używamy tego zaklęcia nie możemy w tym czasie wykonać innego przez co jest bezużyteczne walcząc w większych grupach. Samo zaklęcie nie zabiera dużo magicznej energii.
Magiczna energia
Poziom I: 6'000
Poziom II: 5'000
Poziom III: 4'500
______________________________
Upadek
Bardzo silne zaklęcie z magii grawitacji. Użytkownik w zasięgu 10m. zwiększa grawitacje, nie działającą tylko na niego. Samo przyciąganie jest tak silne, że wszyscy na tym obszarze są przygnieceni do ziemi, tylko najpotężniejsi magowie mogą się temu oprzeć. Zaklęcie można wykorzystać także przeciwko zaklęciom neutralizując, lub osłabiając je. Ogromną wadą jest wielka ilość magicznej energii potrzebna do zaklęcia, samo nauczenie się zaklęcia też zajmuje sporo czasu.
Magiczna energia
Poziom II: 7'000
Poziom III: 6'000
______________________________
Czarna Dziura
Zdecydowanie najpotężniejsze zaklęcie z tej magii. Użytkownik łączy ze sobą dłonie tworząc sporych rozmiarów czarną kulę będącą punktem o nieskończonej grawitacji. Oznacza to, że wszystko w promieniu 10 metrów zostaje pochłonięte w ową kulę (poza użytkownikiem zaklęcia). Kula bez problemu wsysa także zaklęcia przeciwników, jednak do stworzenia czarnej dziury potrzeba sporo czasu oraz ogromną ilość pokładów magicznej energii, sama czarna dziura nie może utrzymać się dłużej niż parę minut po czym znika.
Magiczna energia
Poziom III: 8'000
Theme | Battle Theme | End Theme
Tylko czas uczy nas czegokolwiek. Jedynie z perspektywy czasu można zrozumieć, co jest słuszne, kto jest człowiekiem, a kto potworem, jak rozpoznać zło i jak je pokonać. (…) Ja jestem ideą. Począwszy od podstaw, skończywszy na rzeczach najważniejszych, takich jak cel, wizja, która nam przyświeca. Celem jest nowy świat. Porządek, który nastanie po nadejściu Proroctwa. Świat, w którym każdemu dane będzie według zasług, nie pochodzenia lub układów. Świat, w którym silniejszy pomaga słabszemu, a zbrodnię spotyka zasłużona kara. Świat jasnych zasad i ideałów! To znaczy właśnie słowo Wybawiciel!
Offline